Pagina's

woensdag 24 november 2010

En nog eentje!

En de babbieboem
gaat verder.
Gister vriendin V!

Toen ik terugkwam
uit Thailand
werd ik bij haar
uitgenodigd
voor een hapje,
een drankje
en de Aankondiging.

Op de terugweg
naar huis
bedacht ik
-zwaar jetlagged-
dat ik een klein beetje
jaloers was.
Ik wou ook wel
zwanger zijn.

Pas veel later wist ik
dat die vermoeidheid
die ik toen voelde
ook voortkwam
uit mijn eigen
zwangerschap.

En toen ik het
dan eindelijk wist
was het wel fijn
een goeie vriendin
te hebben
die uitgerekend was
voor dezelfde periode.

En nu is het zover:
een flinke zoon!
Een beetje te vroeg
en met wat strubbels,
maar ons V
klonk zo blij en trots
dat ik er helemaal
donzig van werd.

Welkom op de wereld,
kleine A
en veel geluk,
mama V en papa P!

En met al
die leuke jongetjes
gaat mijn dochter
straks veel keuze hebben ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten